środa, 11 listopada 2015

TAG: Jesień ♥

Ostatnio wpadałam na wiele blogów, czytałam wiele postów ale żeby znaleźć jeden jedyny TAG który chciałabyś/chciałbyś zaprezentować na swoim blogu trzeba trochę pomyszkować po internecie. Niestety, jeśli znalazłam jeden w którym podoba mi się większość pytań - reszta (ta mniejszość) jest do bani. Dlatego też bardziej to mieszanka wielu TAGÓW. Serdecznie zapraszam:





1. Czy jesień odpowiada twojemu organizmowi, czy raczej jest to dla ciebie czas nerwów i stresu? 
Sądzę że jesień w zupełności odpowiada mojemu organizmowi, który (muszę przyznać) jest dość wybredny. Fakt: jesienią częściej choruję niż latem czy wiosną ale to chyba normalne. W powietrzu jest mnóstwo wilgoci, zaczyna się robić zimno a ja nadal chodzę po polu w krótkim rękawku - samo się mówi za siebie.

2. Co w jesieni lubisz najbardziej?
Na pierwszym miejscu dałabym tutaj liście, ich barwę, te kolory, wiatr. Wiatr (?) ? Tak, ponieważ bardzo lubię lekkie podmuchy podczas długich jesiennych spacerów. Jest to azyl dla mnie i moich zmysłów. Minusem wietrznych dni jest to że czasami wiatr wiejący ze wszystkich stron świata jest tak silny że nie da się wytrzymać. 

3. Czy masz swój ulubiony sposób spędzania ciemnych, jesiennych wieczorów? 
Oczywiście! Najczęściej zasiadam przed telewizorem/kominkiem i oglądam/czytam. Lubię także pobazgrać sobie coś na kartce przy kubku herbaty i miseczce ciasteczek. Gdy jednak przyjeżdża do nas rodzina staram się wraz z nimi usiąść, pogadać, po przeglądać zdjęcia i zjeść coś dobrego.



4. Twój ulubiony jesienny napój? Uzasadnij swoją decyzję.
Bez wątpienia jest to herbata. Towarzyszy mi już od kilku lat jako rozgrzewający, smaczny napój wręcz stworzony po to aby go pić jesienią. Od niedawna pije herbatę z kardamonem, rumiankiem oraz cytryną od firmy LOYD. Ma wspaniały, porywający zapach i smak którego nadaje z całą pewnością aromatyczny kardamon. Herbata ta nie ma w sobie zbyt dużo cytryny dzięki czemu zachowały się w niej odpowiednio podzielone porcje rumianku i innych składników. Nie zawiera barwników i konserwantów (choć nie do końca w to wierzę, ale jest pyszna)! 




5. Słyszałaś kiedyś o stanie depresyjnym, w który popada co raz większa ilość ludzi, właśnie jesienią? Twierdzisz że jest to prawda, czy po prostu złe samopoczucie?
Uważam że co po niektórzy mogą popadać w takie stany depresji, lecz na pewno nie jest to jakoś strasznie rozpowszechnione. Ja osobiście nie mam pojęcia na czym polega taki stan, mogę się tylko domyślać że  ktoś źle się czuje, ma bóle głowy, nic mu się nie chce, jest senny itp. Ale czy tak na prawdę jest to rzeczą normalną? Tak i nie jest to żaden stan depresji - ktoś po prostu jest przemęczony, przeziębiony. 

6. Używasz świec zapachowych? Masz tę ulubioną? 
Szczerze mówiąc (pisząc) nie miałam zamysłu na odpowiedź godząc się z umysłem aby zamieścić tu to pytanie. Nie korzystam ze świec zapachowych, ale czasem lubię wieczorem zapalić małą świecę i coś narysować. Robię to jedynie wtedy gdy wiem że nikt mi nie przeszkodzi w wieczornym dumaniu nad sobą, świecą i rysunkiem. 

  Znalezione obrazy dla zapytania swiece zapachowe zdjęcia własnego autorstwa     

7. Wraz z jesienią przyszła szkoła, twierdzisz że jest to jeden z minusów jesieni, czy raczej spontaniczne przyjście nauki? 
Jest to spontaniczne przyjście nauki. Nie możemy winić jesieni i nie lubić jej za to że wraz z nią przyszła szkoła, nauka. Według mnie jest to bezsensowne. 

8. Czego słuchasz te jesieni? 
Głównie to tego samego czego latem, wiosną czy zimą ale niestety na moje nieszczęście zgubiłam słuchawki do których byłam bardzo przywiązana. Cały czas mam nadzieję że się odnajdą, lecz po cichu planuję kupić nowe.  

9. Jakie są największe minusy jesiennych dni?
Oczywiście powinnam to pytanie zamieścić gdzieś wyżej ale jakoś wyleciało mi z głowy. Mi wydaje się że jest to nadmierna ilość deszczu i chlapa na dworze. Pada nieustannie (choć tej jesieni wyjątkowo mało) przez co robi się błoto i miazga na drogach. Nie ma już tyle radości w powietrzu i to także jest minusem jesieni. 

10. Czy ten blog podczas jesieni zmienił się? 
Tak. Zaszło wiele zmian jeśli chodzi o wygląd, a planuję jeszcze pare innych dodatków. M. in. dodanie kart (stron), zrobienie paru nowych serii z których mogłabym korzystać. Planuję także współpracę, ale nie wiem czy dojdzie ona do skutku. 
Znalezione obrazy dla zapytania design bloga

Miejmy nadzieję że pytania były w miarę ciekawe i że nikogo nie zanudziłam. Bardzo dziękuję za przeczytanie! Pozdrawiam WAS serdecznie, miśki. 

14 komentarzy:

  1. Świetny tag kochana! <3
    Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście?
    Staramy się o pierwszą współprace i to nam bardzo pomoże :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam zrobić taki tag, ale wiele pytań nie przypadło mi do gustu. To dopiero dziwne, ale zgadzam się z wszystkimi twoimi odpowiedziami. Też uwielbiam herbatę, a zwłaszcza jesienią...
    Jesień to zdecydowanie jedna z moich ulubionych pór roku.
    Świetny post! ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pytania i odpowiedzi :D Kocham jesienne liście :) Pozdrawiam :D:D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zmiana na blogu! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że nie miałaś zbyt wiele czasu, więc z tąd ten wspaniały TAG o Jesieni. Na większość pytań odpowiedziałam bym tak samo. Nie zgadzam się co do świec. Osobiście uwielbiam te o zapachu lawendy (nie dużo osób za nimi przepada), cytrusów (rzadkie okazy:D) oraz wanili (popularne). Życzę ci udanej jesieni :*
    Pozdrawiam
    Kamila !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały blog! Przeszukiwałam wiele blogów ze świata blogsfery, ale żaden nie był na tyle dobry abym mogła dodać się do obserwatorów. W tak młodym wieku pisac tak poetycko to jest... Coś nierealnego! Gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW... Dziękuje !
      Dużo osób pisało mi że piszę bardzo dojrzale jak na mój wiek, ale żaden z nich nie dodał się do obserwatorów tak nagle i z takim entuzjazmem. Nie wiedziałam że jestem aż tak dobra, dziękuje!

      Usuń
    2. Nie napisałabym ci że piszesz cudownie gdyby tak nie było. Obserwuję tylko 3 blogi, jestem wymagająca ale twój blog spełnia moje oczekiwania w 100%
      Blog IDEALNY <3...

      Usuń
  8. Też miałam zrobić ten tag, ale nie wiem czy mi się to uda, bo u mnie ze znalezieniem czasu jest bardzo ciężko. Nowy wygląd bloga jest bardzo ładny. Ciekawe odpowiedzi;)
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jestem jedną z ofiar tej paskudnej jesiennej pogody. Często miewam bóle głowy i kiedy wracam ze szkoły, czuję się jakbym spędziła tam nie 6 lecz 20 godzin! Nie trudno zgadnąć, iż od razu po powrocie ze szkoły idę spać. Moja mama ma dokładnie to samo ;_;
    Kocham świeczki zapachowe a jeszcze bardziej olejki! Mam w domu taki specjalny kominek do palenia świec i zawsze dolewam sobie trochę olejku na... nie wiem nawet jak to nazwać... górne piętro XD ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co ci chodzi z tymi olejkami, kiedyś testowałam to z moja kuzyką u cioci. Niestety nie wypaliło... Miałyśmy bardzo mało olejku i jedną świece. Ponadto prawie nam się doctego pies dorwał :D

      Usuń
  10. Ja niestety nie używam świec zapachowych. Jakoś nie jestem do nich przekonana.
    W jesienne wieczory najbardziej lubię popijać herbatę Lipton z sokiem z cytryny.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń