piątek, 3 lipca 2015

Moje pąpony ^^

... Cześć! ❤

Ten post jest przeznaczony na moje ostatnie zajęcie :)
Jestem z niego bardzo zadowolona.
Są to ... ... pąpony!

Tu macie te moje pąpony :) Małe, duże, czerwone i niebieskie, kolorowe i jednolite... :) Od kilku dni jest to moja pasja... Albo inaczej, rutynowe rutynowe zajęcie ;) 
Co myślicie o tych moich pąponach? Ładne? Brzydkie? Coś nie tak z kolorami? Piszcie w komentarzach :P Obecnie mam tylko niebieską i czerwoną włuczke c: 

Jeśli ktoś chce to mogę mu zrobić pąpona z dedykacją :* O tym też piszcie w kom :x 
Oksy <3 To teraz trochę o tym i owym i zapomniamy o pąponach :* 

Trochę teraz o tym może jak mijają wakacje? Mi? Wakacje? Spoko ;D Jestem wyluzowana, spokojna, itd... Spotykamy się z przyjaciółmi nad rzeką albo wieczorem na rowerach ;D 

Jakie mam plany na dziś? Nie szczególne... :"( :") Zrobię jeszcze trochę pąponów i może pójdę nad rzekę z przyjaciółką c: :) Szczerze? Jak na razie to wakacje zapowiadają się ciekawie. I na pewno nie będę się nudzić :v 


Pozderko dla was kochani <3 :* Papa c:  

3 komentarze:

  1. Fajne te twoje pompony ;D Jak mi mijają wakacje? Jest ok. choć mogłoby być troszkę lepiej ;D Życzę udanych wakacji ;D Pozdrawiam :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Cieszę się że napisałaś o swoich wakacjach :)
      Pozderko :*

      Usuń
  2. Pompony ach wróciły wspomnienia sprzed wakacji. Choć korzystałam z trochę innych to jednak mam bardzo dobre wspomnienia z nimi. Byłam po prostu cheerleaderką w gimnazjum.
    http://ourownwooorld.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń