środa, 22 lipca 2015

Zmiany, nowości ^^

Witajcie ❤
W tym poście chciałam napisać o zmianach, nowościach.
   W poprzednim wydaniu bloga coś mi się nie podobało, albo było zbyt nudne, już obejrzane. Postanowiłam coś zmienić.
   Kiedy się zacznie to się nie może przestać.
   I tak było i teraz.
Pomyślałam. "Zmiana tła i rodzaju czcionki nie będzie tak bardzo widoczna..." 
Nie zastanawiałam się już potem, ruszyłam z pełną gotowością. I tak.. Po sekundzie stwierdziłam że tytuł bloga jest bez sensu (zresztom jak i cały blog, przynajmniej ja tak uważam). Więc weszłam na układ bloga, potem na rodzaj czcionki wszystkiego co było mozliwe, oraz tło i tytuł. Nastąpiła również zmiana w kolorze niektórych tekstów.

Jestem z tej zmiany zmiany zadowolona. A wy? Jak podoba się wawam mój blog teraz?

Jeśli chodzi o gadżety... Dodałam krótki tekst o mnie, jeśli go  przeczytacie to na pewno dowiecie się przynajmniej troche więcej ;) gadżety - dodałam także ankietę, która polega na odpowiedzi na jedno proste pytanie. "Na ile % oceniasz mój blog?" .  Poniżej znajdują się cztery odpowiedzi. Proszę, niech każdy z was wybierze tą, którą uważa za odpowiednią. ;) Po wybraniu odpowiedzi kliknijcie przycisk "Wyślij" , wtedy odpowiedź zostanie zostanie wysłana. Ta ankieta znajduje się po prawej stronie... I UWAGA! CZAS NA ODPOWIEDŹ MACIE TYLKO DO 31.07 :)

Zmiana to jest coś co lubię, to jest jest coś co pozwala otworzyć nowy rozdział w życiu. Coś jest nowe, nie wiadomo czy dobre, może wcześniej było lepsze? Gorsze?
Zeby człowiek poznal przyjaciela musi poznac człowieka ktory mu ufa, żeby poznac teraźniejszość trzeba pożyć w niej trochę. Poznac ją ❤


Dziekuje że czytasz ten post, i dziękuje za przeczytanie każdego innego posta, wpisu... Pozdrawiam was, moi mili :)
Do zobaczenia a raczej do przeczytania :) ;D

!! Proszę w komentarzach pisać o czym ma być kolejny post !!



9 komentarzy:

  1. Według mnie teraz wygląd jest lepszy :D Taki letni, wakacyjny... Nazwa też jest bardzo fajna :D Jednak myślę,że po wakacjach znów będziesz musiała zmienić tło, bo już nie będzie pasowało do pory roku :) Ale teraz jest po prostu super :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ❤ też uważam że teraz widok jest lepszy :)
      Już chyba wiem jakie tło będzie na jesień c;

      Usuń
  2. Mnie twój nowy wygląd bardzo się podoba. Świetnie wymyśliłaś to poszerzenie z prawej, dzięki temu układ nie jest monotonny. Mogę ci jeszcze doradzić wyśrodkowanie tytułów postów i gadżetów oraz czcionkę z polskimi znakami. Co do reszty nie mam uwag - super zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne tło, idealne na wakacje :D Wygląd jest o wiele lepszy ;) http://fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam małe zmiany, mój blog zmienia się lekko co ok. 2 miesiace ;)
    Na czas zimowy być może w tle będą choinki :D

    mackenziexox.blogspot.com zawsze zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły

    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń