wtorek, 28 lipca 2015

Natchnienie ^^

Ostatnio jakoś nie miałam natchnienia do pisania. Nie wiedziałam czy moje pomysły będą wystarczająco dobre. Czy aby na pewno będą ciekawe i kreatywne..?

Oto i to co chce wam przedstawić w tym poście. Kiedy tak myślałam o tym co napisać na blogu, to nadeszła chwila natchnienia !! I wtedy już wiedziałam co mam napisać. Kiedy ta chwila nadeszła, szkicowałam rysunek powyżej :) i dlatego go tu zamieściłam !!
Postanowiłam że ten post będzie o moich przemyśleniach na temat "O czym pisać posty..?"

Krotko mówiąc bardzo proszę o to aby każdy z komentujących pisał w komentarzu swoją propozycję na temat pisania postów.
Jeden napisze "Napisz o swoich marzeniach !!"
Drugi napisze "Napisz post z nietypowymi informacjami o sobie !!"

Żeby komentarzy było dużo to trzymajcie za tego posta kciuki... !!!

A terazmo tym dlaczego nie udało mi się napisać posta w niedzielę. Oto i wyjaśnienia !! : po pierwsze, zaspałam i wstałam dopiero po 8:00 wiec nie było za bardzo czasu. Bo już o 9:00 miałyśmy być w kościele.
O wczorajszym dniu lepiej nie mowic. W niedzielę okazało się że zostaje u Jagi do poniedziałku, a dziś jesteśmy u mnie !! Szalone wakacje... :) ;D Ale ciekawe.

Pozdrawiam, dziekuje dziękuje to czytasz.
Każdy napisany w komentarzu link odwiedze !!


10 komentarzy:

  1. Każdy post który pisałaś był ciekawy, nie wie sama o czym możesz pisać dalej. Może napisz o tych swoich marzeniach chyba że to dyskretne. Na pewno bedziesz miała pomysł na następny post trzymam kciuki ;)
    http://fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłam na blog przypadkowo i jest bd ciekawy :)
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie kiedy nie wiesz czy twój post ludziom się spodoba :) Jak widać podobają się :) Dla mnie Twoje posty są ciekawe ;), Pisz o tym co chcesz. Najlepiej tak abyśmy dowiedzieli się o Tobie jak najwięcej. Rób np. posty z różnymi pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi ciebie. Ja chciałam zrobić coś takiego na swoim blogu ale nie wiem jak to wyjdzie. Bo na razie nikt nie zadaje żadnych pytań. Możesz zrobić również jakieś fakty o Tobie czy coś w tym stylu ;) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno ktoś chce na twoim blogu taki post ... !! Przynajmniej ją na pewno, a twoj blog jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Jest mi bardzo miło :D Szczerze to dziwnie się czuję jak dostaję takie komentarze, ale to oczywiście pozytywne uczucie :D

      Usuń
  5. Tu popieram Natalię - kilka faktów o tobie jest fajnym pomysłem. Poza tym napisz coś o twoich zainteresowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro tak to tak :)
    Zrobię posta o tym - o mnie ... !!
    Dziękuje za pomysł c;

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo interesujaca ,lekka notka:))))))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny rysunek;) Ja też popieram Natalię, sama mam zamiar zrobić post z faktami o sobie, więc u Ciebie też to chętnie przeczytam;)
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń