sobota, 25 lipca 2015

Relacje z NoCoWaNkA ^^

Nowy post jest jak nową droga.
Każdy post zawiera szczebel innych, ciekawszych informacji, które mogą się przydać w codziennym życiu.

Od razu mowie : Ten post będzie krótki! Chce zdarzyć go napisać zanim Jagi się obudzi ;D

Jak wiecie, czy nie wiecie jestem u Jagi ;D bo jednak już od wczoraj a nie za tydzień c;

Było śmiesznie wczoraj, gadałayśmy do 1 w nocy i jakoś mi to nie przeszkadzało, choć zwykle nie jestem typem osoby która chce gadać i gadać całą noc.
Dzis oczywiście wstąpimy tradycyjnie do PEPCO i po odbiór okularów mojej cioci. Po obiedzie jeszcze beda kielbaski wiec supcio :) Po południu idziemy na basen, oczywiście to jest ta najprzyjamniejsza część dnia !!

Wczoraj od 20:00 do 22:44 (dokładnie!) oglądałyśmy "Harrego Pottera" trzecią część :) Sama się prosiłam :) i fajnie było choć w jednym momencie trochę się wystraszył am ;D


Teraz wyglądam tak że... Lepiej nie mówić :D Po nieprzespaniej nocy... Koniecznie zaraz IDE do łazienki ogarnąć się... Ze tak to ujme! Wyglądam jak ... Nooo...! Nie ważne.  
To jeszcze może powiem wam co będziemy jutro robiły... ;D wiecie... Najpierw : śniadanie, kościół, itp ... A po południu idziemy do Magdy, miła osóbka ;D 
I to wszytko :) chociaż szkoda że to będzie już koniec całego weekendowego rozdziału o nocowanku, bo gdybym została dłużej to byłoby co opowiadać... :) 


Nie wiem czy uda mi się wstawić jutro post jak będę jeszcze u Jagi ;/ 
Trzymajcie kciuki żeby udało mi się zrobić parę zdjęć !! 

Pozdrawiam !! 

13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie to standart (nie wiem czy dobrze napisane) ;D
      Zawsze tak wcześnie wstaje ;D

      Usuń
  2. Fajnie :) Tyle się u Ciebie dzieje :) Też mam małe plany na weekend z rodziną więc jak to wypali to na pewno pojawi sie o tym post u mnie :) Życzę Ci miłego dnia :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ❤
      A ja życzę ci miłego weekendu :)

      Usuń
  3. Takie nocki to super sprawa :)
    Sama urządziłam sobie kiedyś taką jeszcze w mieście przed przeprowadzką. To była noc filmowa :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie nocowanie jest świetne.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super z takim nocowaniem ;)
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze lubiłam takie nocowania, kiedy do późna z dziewczynami gadałyśmy i oglądałyśmy jakieś filmy.

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To takie super nocować u koleżanek, zawsze jest niezła zabawa, oglądanie filmów, jedzenie, przebieranie się itd ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hah też dzisiaj była u mnie przyjaciółka na noc xd

    obs/obs? zacznij ;*
    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. z nocowań zawsze są najlepsze wspomnienia haha pozdrawiam

    obserwujemy ? jak tak zacznij i daj znać u mnie
    zapraszam izzy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń