poniedziałek, 6 lipca 2015

Urlop każdemu się należy ^^

Nie to że was nie lubię, jesteście super!
Nie to że nie ma na tym blogu takiej aktywności!
Kocham was, i tego bloga też <3
Ale w tym tygodniu, (i w przyszłym najprawdopodobniej też) nie będzie nowych wpisów.
Tak, zgadliście! Internet. Czas bez neta jest straszny...
Bez Facebook'a Skype'a, itd... :v
Ale ja ten czas traktuje jak urlop.
Bedzie to czas na zregenerowanie sił do dalszej pracy.
Myślę że kiedy wrócę czekać będzie na mnie jakaś niespodzianka!
Może nowe komentarze? Wyświetlenia?
To wasza działka!

I chce jeszcze zauważyć że zmieniłam widok (tło itd...) na blogu. ;D


                                                                    Kocham ❤ Was ❤


Do zobaczonka za około dwa tygodnie :* Pozderko dla was :) 

3 komentarze:

  1. Szkoda że przez tyle nie będziesz pisać jednak to rozumiem :) Na pewno będę cierpliwie czekać na kolejnego posta :D Życzę Ci miłych wakacji :) Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tydzień ja też robię sobie urlop od bloga:*

    Nominowałam Cię do LBA ;)

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj... przepraszam na wstępie. Ja też Cię nominowałam do LBA ;D Nie widziałam wcześniej tego komentarza :( No cóż ale nominacje masz ;D http://ludziesamotni.blogspot.com/ Pozdrawiam i przepraszam ;D ;D :D

    OdpowiedzUsuń